Principi di cuncepimentu di a signalizazione cummerciale

1. Cunsultazioni funziunali è visuali sò pigliati in cunsiderà
a.Orientatu à e persone, funzione prima
Da u cuncettu di disignu à l'implementazione specifica, hè necessariu di seguità u principiu di cuncepimentu di "orientatu à e persone" è u principiu di cuncepimentu di "funzione prima", interpretà è analizà cumplettamente e capacità di cumportamentu di diversi gruppi di persone, è applicà a scienza naturale. è Metudu artisticu per sviluppà u cuncettu di cuncepimentu, pruvate à integrà cù tutta a facilità ambientale.

b.Focus nantu à l'effetti visuali è cunforme à e lege di a visione.
Cum'è una guida di cuncepimentu di logu cù l'espressione visuale cum'è a funzione basica, in diversi display di l'infurmazioni, per via di l'effetti di cumunicazione è di cumunicazione prudutte da gràfiche è simbuli, solu a pusizione, a dimensione, a proporzione, i materiali è i materiali di gràfiche è simboli di alta qualità. sò trattati.Parechji fattori di cuncepimentu cum'è u culore ponu uttene u megliu effettu visuale.Per quessa, u disignu visuale di u sistema di signage cummerciale deve cunforme à l'ergonomia.

2. Cunsultazioni funziunali è visuale piglià in contu.
U sistema di signage cummerciale hè una forma d'arti visuale chì crea valore praticu in un spaziu specificu.I diseggiani ùn deve micca solu favurizà a funzione propria, l'efficienza, a sicurezza è a spaziosità, ma ancu seguità e forme è e lege di a moralità.A forma artistica di mostra dà à e persone stu attrattu visuale.

3. Integrazione di scienze naturali olistiche è nurmative.
a.U suggerimentu generale hè di guidà u disignu è u stabilimentu di u sistema di signu per integrà disordine, pulito è uniforme.
b.U disignu è a stallazione di u sistema d'identificazione orientatu à i suggerimenti normativi deve cunfirmà e lege è regulamenti cum'è una garanzia.
c.Integrità è standardizazione


Tempu di post: Jul-01-2021