Cumu annunzià u vostru modu fora di l'affari

Parechje cumpagnie sò littiralmente publicità a so strada fora di l'affari cù signalazioni di bassa qualità.Queste cumpagnie ùn parenu micca capisce l'impattu assai negativu chì stu tipu di signage pò avè.

Un studiu recente realizatu da u duttore James J. Kellaris di u Lindner College of Business à l'Università di Cincinnati aiuta à illuminà l'impurtanza sustanziale di a signalizazione d'alta qualità.I risultati di u studiu indicanu chì i cunsumatori spessu inferiscenu a qualità di l'imprese da a qualità di i signali.E quella percepzione di qualità spessu porta à altre decisioni di u cunsumadore.

Per esempiu, sta inferenza di qualità spessu porta à una decisione di u cunsumadore per entre o micca per entra in un affari per a prima volta.Custruì un novu trafficu di u cliente in modu coerente hè una metrica critica per una tenda di vendita prufittuosa.Stu studiu naziunale à grande scala indica chì a signalazione d'alta qualità pò aiutà à questu scopu.

In questu cuntestu, "qualità di signale" ùn significheghja micca solu a cundizione fisica di u signage cummerciale.Pò ancu significà u disignu generale è l'utilità di a signalizazione.Per esempiu, u studiu dichjara chì a leggibilità hè un'altra zona di a percepzione di a qualità di u segnu di u cunsumu, è u 81,5% di e persone dichjaranu frustrati è fastidiosi quandu u testu di a signalizazione hè troppu chjucu per leghje.

Inoltre, a qualità pò ancu riferite à l'appropriatezza di u disignu generale di signale per quellu tipu di cummerciale.U 85,7% di i rispondenti di u studiu hà dettu chì "a signalazione pò trasmette a personalità o u caratteru di una impresa".

Per cunsiderà u latu oppostu di i dati di stu studiu, a signalazione di bassa qualità puderia esse cunsiderata un metudu di publicità di una cumpagnia fora di l'affari.U studiu dichjara chì u 35,8% di i cunsumatori sò stati attirati in una tenda pocu cunnisciuta basatu annantu à a qualità di a so signage.Se una impresa perde a mità di quellu potenziale novu trafficu di i clienti per via di una signalazione di bassa qualità, quantu si traduce in ingaghjamentu di vendita persu?Da questu puntu di vista, a signaletica di bassa qualità puderia esse cunsiderata una via rapida à u fallimentu.

Quale hè chì hà mai pensatu chì un affari puderia littiralmenti publicità a so manera di esce di l'affari?L'idea sana pare micca plausibile, ma a ricerca attuale di l'industria suggerisce chì pò accade cù signalazioni di bassa qualità.

Bon Signage cum'è quì sottu:

1
2
3

Tempu di post: 11-aug-2020