Potenza di i segni LED esterni.

A ricerca indica chì i signali LED esterni ghjucanu un rolu chjave in a decisione di un cliente o potenziale cliente per interagisce cù a vostra attività.

Quasi 73% di i cunsumatori hà dettu ch'elli avianu intrutu in una tenda o affari chì ùn avianu mai visitatu prima basatu solu nantu à u so signu.

U vostru signu esterno hè spessu u vostru primu puntu di toccu cù un cliente, per quessa hè essenziale per creà un signu chjaru è attraente chì attira u cliente è riflette l'esperienza chì avarà una volta dentru.

Circa 65U % di i cunsumatori crede chì a segnaletica di l'impresa riflette a qualità di i so prudutti o servizii, è più di u 50% di i rispondenti à l'inchiesta indicanu chì una mala signalizazione li impedisce ancu di entre in un locu di cummerciale.

Mentre chì u più impurtante hè di avè un signu esterno per a vostra attività, hè quasi ugguali impurtante chì u disignu di u signage è a qualità parenu reputable.Cum'è sta ricerca riflette, a signalazione micca prufessiunale prubabilmente impedisce à i clienti potenziali di fidà a vostra attività.Per assicurà chì i vostri segni di cummerciale all'apertu guidanu u più trafficu pussibule, u più impurtante da fà hè di cunfirmà chì u vostru messagiu hè precisu è convincente.Se u vostru signu mostra una certa usura, pudete ancu vulete cunsiderà invistisce in un novu.Scuprite a nostra selezzione di segni esterni per truvà u segnu perfettu per a vostra attività è u vostru budgetu.

Quasi59U % di i cunsumatori hà dettu chì l'assenza di un segnu li impedisce di entre in un magazinu o cummerciale.

Forsi avete appena principiatu a vostra piccula attività è avete assai in u vostru piattu.O forse avete l'impressione chì a signalizazione esterna ùn hè micca un investimentu chì vale a pena.Indipendentemente, sta statistica reitera quantu hè cruciale di priorità i segni esterni.Senza unu, probabilmente perde l'affari è puderia esse trasmette à i vostri clienti potenziali chì a vostra attività ùn hè micca fiduciale.Abbattutu da cumu sceglie u segnu esterno ghjustu per a vostra attività?Fate ste dumande 5 prima di cumprà per assicurà chì sceglite u dirittu.

Quasi a mità,50.7%, di i cunsumatori americani anu guidatu da un affari desideratu senza truvà per via di signage insufficiente.

A chance chì qualchissia cerca u tipu di prudutti chì vende o u serviziu chì furnisce hè alta, ma senza un segnu, cumu si trovanu mai?A creazione di un segnu distintiu è di alta qualità per a vostra attività vi permetterà micca solu di cunfirmà a vostra situazione per i clienti, ma ancu di custruisce a cuscenza di a marca.In questu modu, a prossima volta chì un cliente hà bisognu di i vostri prudutti è servizii, si ricurdaranu di a vostra attività è sapanu esattamente induve andà.

A leggibilità di u segnu hè u fattore di signu più impurtante per induce i cunsumatori à pruvà un pruduttu o serviziu di una tenda.

I vostri clienti potenziali sò occupati.Per ùn dì chì sò prubabilmente inundati da una larga varietà di publicità ogni ghjornu.Se u vostru signu ùn hè micca leggibile, hè sicuru di dì chì ùn anu micca rallentà è pruvate à capisce ciò chì offre.Hè per quessa hè vitale chì u vostru signu trasmette quale site è ciò chì fate in una manera chjara è cuncisa.Revisate u vostru segnu (s) per verificà chì include solu l'infurmazioni più impurtanti nantu à a vostra attività è ùn hè micca impastatu di messagi o gràfiche innecessarii, è chì u culore di u fondu è e lettere sò faciuli di leghje.


Tempu di Postu: Aug-08-2020